tisdag 4 november 2008

Jag måste SLUTA se Våra bästa år!!!

Idag har jag haft besök av syrran och hennes lilla. Så idag hade jag haft sällskap vilket är väldigt trevligt.

Såg även sista 20 minuterna av "Våra bästa år". Okej jag vet, jag skall sluta att kolla på det. Det händer ju ändå inget viktigt!! Elbolaget håller på att vänja av varje hushåll på Gotland av att titta på programmet. Åkte hem igår efter en tur till Visby och sjönk ner djupt i soffan med en lunch och fjärrkontrollen i andra handen, Våra bästa år hade ju börjat. Men jag fick inte se speciellt länge innan det blev strömavbrott över hela ön. Det var bara att tacka elbolaget för att dom försöker få mig att sluta med denna dumma vana.

Älskar tisdagar...Tisdagar betyder en hel kväll framför tvn. Klockan 19.30 är det sjukhuset (försöker att se något klokt bland allt skit man följer) sedan börjar Ugly Betty 20.00 och House 21:00. Tjoho jag längtar redan.......

Inga kommentarer: