torsdag 6 november 2008

Jag tror jag är kär...

Idag har man hunnit med massor...jag började dagen som vanligt, alltså framför soffan. Alla ni som undrar varför jag bara ligger hemma och jäser kan jag tala om att jag annars har jobbat på en golfbana. Där finns det inte mycket jobb under denna tiden på säsongen och sen börjar jag nog plugga efter jul (om jag kommer in på dom kurserna jag vill). Därför softar jag runt för tillfället. Vilket inte innebär så mycket vila, jag håller som sagt var på att måla rummet, skall julstäda huset och plugga juridik. Så nog finns det grejer att göra. Men det betyder inte att man inte kan börja morgonen med frukost framför tvn.

Sedan tog jag bilen till stan för att inhandla lite målargrejer. Papp till golvet, roller m.m. Sedan tog jag en tur ut till syrran och fick prova att köra Bugaboo och jag kan bara säga..jag är KÄR!! Underbar vagn att styra, LOVE!!

SOS Gute kommer att visas på min tv ikväll..måste kolla in om det är någon man känner. Vilket kan vara stor chans eftersom Gotland inte är så jätte stort.

Imorgon är det plugg. Så jag vässar sinnet och slår upp lagboken, allt för att förbereda mig!

Inga kommentarer: