onsdag 5 november 2008

slappa vs jobba

Började dagen med en film, älskar dom dagarna man bara kan slappa. Det var Djävulen bär prada som visades. Visst jag har typ sett den sådär 3 gången. Jag är en klädfantast och det är nog därför som den filmen tilltalar mig:)

Sedan har jag faktiskt gjort lite nytta också, har börjat plocka ut massor med grejer ur rummet. För nu skall det MÅLAS! Äntligen skall den gräsliga oranga färgen bort, vilket jag förövrigt tyckte var jätte fin när jag välde dom tapeterna för typ 10 år sedan. Man skulle kunna säg att min smak har ändrats lite med åren. Så därför blir det en varm grå färg som tar över mitt rum.

Nu sitter jag nerbäddad i soffan, tycker lite synd om mig själv eftersom jag känner att en förkylning har angripit min kropp för tillfället...peppar peppar hoppas att jag vaknar som en ny människa imorgon. Pigg, kry och framför allt att jag slipper att leva med papper under näsan. Slänger faktiskt en blick på tvn där reprisen av Kustbevakarna visas. Där kan man i alla fall få sig ett gott skratt!!

Inga kommentarer: