lördag 8 november 2008

Jag är just nu ett praktexempel på att tjejer kan!!

Åh som jag har arbetat idag..

Först skall jag påpeka att jag var uppe innan 09:00, vilket jag tycker är ganska bra med tanke på att jag inte somnade förrän 01:30.

Sen tog jag verkligen tag i mig själv, jag plockade ner alla lister på rummet, vilket var några stycken. Det stora problemet i rummet är att jag tyvärr inte kan få ur sängen, garderoben och min sköldpaddas akvarium eftersom möblerna är alldeles för stora. Sen plockade jag ur allt ur rummet, det vill säga allt som går att ta ut. Tejpade allt som behövs tejpas och spacklade till alla stora skruvhål. Ha, tjejer kan!!

Sedan var det fika hemma hos mormor och morfar. Kul att få träffa släkten.

Så nu är min kropp sliten, så jag har sjunkit ner i soffan och har ätit lite godis. Jag försöker att ladda inför morgondagen och framför allt för att fira pappa imorgon!!

Inga kommentarer: