tisdag 18 november 2008

JAA, jag börjar bli klar!

Då tar vi det från början!!

Jag har målat färdigt rummet nu och dansar i princip tango på borden här hemma. Eller jag hade gjort det om jag inte haft sådan träningsverk i benen.


Så här snygga var mina kläder efter avslutad målning igår!
Ja ja, jag vet att det var väggen som skulle färgas men även jag kan behöva lite färg i tillvaron en regnig novemberdag.

Men jag kunde ju inte bara ha tur, nej det går ju inte. Jag vet inte varför jag skulle bli straffad men man skulle kunna säg att det hände en liten olycka. När jag skulle måla sista väggen hände detta:




Så det var bara att plocka ur hela akvariet och lägga silikon i sprickorna så att den inte kan gå sönder.

Inte nog med det jag avslutade kvällen med att tappa min kopp med the i köket så det var the över hela köket, inklusive lådorna som jag har julstädat. Jag var INTE glad.

Men med lite hjälp av pappa kom listerna på plats i taket idag och resultatet blev inte så dålig eller vad tycker ni? Med lite tavlor och hyllor blir det nog riktigt bra=D

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint Emmie! Man blir så glad av att läsa dina inlägg =D