tisdag 11 november 2008

En bit på väg..

Åhh mina armar..har målat mitt tak och mina armar värker av trötthet. Dessutom har jag målat alla lister och hyllorna. Så jag är en bit på väg. Imorgon skall jag slipa bort överblivet spackel från väggarna sen kan jag måla dom=D

Har hunnit med en vända till stan med pappa också. Vi letar bil och har hittat två stycken, nu skall vi bara bestämma oss, Ford eller Toyota!? Vi skall provköra dom imorgon så vi får väl se.

Nu måste nog hela min kropp inta viloläge!

1 kommentar:

Sten-Sture sa...

Aha! Det är här din blogg är :)
Målat hela taket - det måste kännas EN HEL DEL!
Dagens träningspass säg ;)
Själv har jag moppat golven i alla korridårerna på tredjevåningen, känns det också... (inte alls klen!)

Hoppas allt är bra med dig trotts verkande armar ;)

Kramar från en mupp