onsdag 7 januari 2009

Träningsvärk!!!!

Ja idag värker både armarna och benen efter gårdagens battle med syrrans dotter (lillprinsessan) på hennes dansmatta. Självklart utklassade hon mig!! Okej, ni kanske undrar hur jag kan ha ont i armarna efter att ha dansat, man gör det bästa man kan och när benen inte orkade längre funkade det faktiskt ganska bra att använda armarna också. Halvt liggande på golvet försökte både jag och lillprinsessan oss på dom snabbaste låtarna. Man gör vad man kan..=D..Man kan faktiskt känna sig riktgt gammal även fast man inte är mer än 20. Men det är väl inte så konstigt ena dagen är det pingis (tillsammans med äldsta syrrans son), nästa skridskor och sen skall man dansa också, man lever verkligen ett hårt liv.

Eftersom jag näst intill är övertränad (kommer aldrig att hända) skall jag och mamma åka upp till Stockholm några dagar, bo på hotell, äta gott och framför allt shoppa...så mitt motionerande fortsätter faktiskt.

En sista sak, såg faktiskt hockeyn igår natt, Sverige vs Kanada alltså. Jag är inte ett dugg besviken över Sverige, visst dom kunde väl kanske ha presterat bättre, för bättre har dom varit. Men besviken är jag över att man kan köra över Sveriges målvakt gång på gång och ändå inte få något straff för det, det kallar jag inte ishockey utan grishockey.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du med får slita ibland!! Skulle ha haft henne en vecka haha