måndag 12 januari 2009

En leende jag idag!!

Idag har jag varit i Visby. Mötte upp syrran i förmiddags och vi tittade runt lite i affärer. Sen hämtade jag hennes dotter och hade sedan fullt upp!!!
Lillprinsessan har kört med mig och vi skall hinna med så mycket som möjligt. Dessutom har hon haft konsert för oss med alla sina dockor. Hur gulligt och fint det än är så är det faktiskt ganska svårt att hålla sig för skratt när hon hittar på egna låttexter. Dessutom är det inte så lätt att höra vad artisterna sjunger i låtarna, så i Linda Bengtzings låt, Hur svårt kan det va, blev texten, Se mig, hör mig, rör mig. Hur svårt kan det va? Jag kan va din, va värsta hjärtatakten. Ännu svårare blev det när man skall sjunga till Amy Diamonds låt, när man i hela låten bara kan, Baby, Baby, Baby och Thank you!! Men vad gör det, vi fick en hejdundrande konsert och man var ju faktiskt lika dan själv:)

Jag är så lycklig att jag har 7 underbara syskonbarn. Så jag står ut med konserter, legobyggande, pingisspelande, dansande och allt annat som hör till när man är moster. Vad gör man inte för dom man älskar=D.

I morgon blir det plugg av!!

Föresten i kväll blir det att glutta på Guldbaggegalan. Jag vill ju inte missa Björn Gustafsson. Det har ju pratats om i flera dagar att han skall visa magen och det kan man ju inte missa *ler*.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så skönt med en sån moster till mina barn!!!