måndag 5 januari 2009

Åker mycket skriskor nu!!

Idag har man då träffat Amanda, eftersom det tydligen inte var någon café öppet i Hemse så här års blev det skridskor i ishallen istället. Mycket billigare och bättre för hälsan, för en gång skull tänker man på den:)

Sen lurade jag även ut pappa på en vik där vi bor och åkte där. Det ligger förvisso lite snö på isen, men snöplog som man är fixade man det med. Eller det blev i alla fall bara ett fall!!

Snart åker jag till Stockholm där vi skall bo på hotell och shoppa loss på rean. Jag tror att jag skall springa till NK det första jag gör eftersom dom börjar rean alldeles snart, tjoho!!

Tack till alla er som hjälpte mig att uppfylla min nyårlöfte för 2008 (att bli miljonär) , jag fick in 0 kr, så ett stort tack:)
Jag får snöra på mig skridskorna och hoppas på en karriär som ishockeyproffs, eller måste man kunna bromsa med skriskorna då?

I natt håller jag i alla fall mina tummar hårt knutna för Små-Kronorna..Nu skall Sverige slå Kanada!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad hurtigt av dig att åka skridskor två gånger på samma dag! Hoppas du inte gjorde illa dig när du trilla =)