fredag 4 april 2008

Nybörjare!

Nu är man själv inne i "bloggvärlden". Just nu sitter man och försöker att lära sig alla funktioner, vilket är några stycken.

Varför skall då jag blogga?
Jag gillar att skriva och tycker att det är ett utmärkt tillfälle att göra det. Jag älskar kläder, smycken, väskor, skor och smink. Därför delar jag gärna mina inköp och åsikter med andra.
Både idag och igår var jag inne i Visby och shoppade lite. I går blev det ett linne på H&M för 149 kr och idag en svart vårjacka för 400 kr på Vila. Jag behöver egentligen inga mer kläder men vem kan motstå när dom hänger där och skriker efter en:). Jag tror att jag måste omvända min tanke. Istället för att tänka att jag inte bör köpa mer kläder för min garderob är full kan jag tänka att min garderob är för liten och jag behöver en ny, större! Min största önskan är nog en walk-in-closet. Där kan jag ha alla mina kläder hängande så man ser dom bättre och alla väskor och skor uppställda på rad på hyllorna (=dröm).

Nu får man sluta och drömma och försöka lära sig alla funktioner istället.
Hörs senare!

Inga kommentarer: