måndag 14 april 2008

Korgar av bildäck och genomskinliga vattenkokare

Jag skrev aldrig igår men det hände inte så mycket, jag jobbade ett tag och sen var jag och min mor och far i stan en sväng och fikade.

Idag har jag också jobbat, men imorgon skall jag vara ledig och det skall bli ganska skönt eftersom jag är lite sjuk.

När det finns lite tid över försöker jag att sitta och titta runt lite på nätet, i förhoppning att hitta något fint som kan köpa när man väl fått egen lägenhet. Jag skulle så gärna vilja ha en genomskinlig vattenkokare, är det någon som vet var man kan köpa det? Såg ett exemplar i en tidning från family living men det står inte vilket märke det är. Sen vill jag ha Giving & Living Gummikorg, storlek medium. Korgen kostar 495 kr och är gjord på gamla bildäck. Perfekt för ved, tidningar, leksaker m.m. Dessutom gillar jag konceptet med återvinning. Den finns bl.a. att köpa på bagaren och kocken i Göteborg.

Ikväll är det Anna Pihl, så just nu längtar jag till klockan 20.00.

Inga kommentarer: